Case: Pro-M

Over Pro-M

Om zicht te krijgen op de noden van professionals rond het thema meertalige diversiteit, besloten drie universiteiten (KU Leuven, Universiteit Gent en de Vrije Universiteit Brussel) en drie sociale organisaties (Kind en Gezin, VBJK en Iedereen Leest) samen te werken en ontstond het Pro-M project. Het project wil in kaart brengen hoe professionals en ouders van kinderen die meertalig opgroeien vandaag denken over en omgaan met meertaligheid en hoe ouders en professionals samenwerken. Vanuit deze kennis willen we professionals in de kinderopvang, de gezinsondersteuning en bibliotheken ondersteunen.

Getuigenis

Christel maakte voor ons een logo, bijpassende huisstijl en website. Ze kon heel goed inschatten waar wij als onderzoeksproject naar op zoek waren. Met haar hulp waren we op korte termijn in staat om op een professionele look en feel, naar onze respondenten te communiceren. Na haar duidelijke uitleg kunnen wij nu ook onze website zelf aanpassen.

Anouk Van Der Wildt van Pro-M

Oplossingen

Spitsdesign werd als marketingpartner onder de arm genomen om het visuele verhaal van Pro-M grafisch uit te werken. Dit zowel voor de digitale toepassingen als voor het drukwerk.

  • Huisstijl en logo
  • Website
  • Flyers
  • Posters